8 lipca 2017

Ulubione ćwiczenia w ciąży

rusz się, mamo!

Jak już wspominałam w jednym z ostatnich postów, od kilku lat regularnie ćwiczę w domu. Na szczęście, gdy zaszłam w ciążę nie było przeciwwskazań, żeby kontynuować ten proceder :) Ćwiczenia jednak trzeba było nieco zmodyfikować.

Na wstępie chcę podkreślić, że dzielę się tylko moimi doświadczeniami. Każda babeczka jest inna, prowadzi inny tryb życia i inaczej znosi ciążę. Mam też nadzieję, że każda odwiedza regularnie lekarza i wie, co jej wolno, a czego nie. W skrócie: jeśli wiecie, że możecie spokojnie ćwiczyć  w ciąży i szukacie fajnych ćwiczeń - ten wpis jest dla Was :)

Ja dostałam zalecenie, żeby dużo się ruszać. Codziennie staram się chodzić na spacer i nie zalegać na kanapie. Jak już wspomniałam moje małe treningi robię 3 razy w tygodniu. Zawsze zaczynam od rozgrzewki, a później wybieram 2 lub 3 kilkuminutowe treningi tak, aby ćwiczyć w sumie około 40 minut :)

Tak jak ostatnio - udostępniam naszą playlistę na YouTube:


Jeśli znacie jakieś dobre ciążowe ćwiczenia, to podzielcie się nimi :) Niech fajne rzeczy się rozprzestrzeniają! :D

Miłego gimnastykowania!
Ewa

Grafika: freepik.com

1 komentarz:

  1. Na początku ciąży całkiem dobrze mi szło ćwiczenie. Jeszcze do tego wciągnęłam w to męża i on sobie trenował swoje, a ja swoje. :D Teraz mam trochę problem ze strojem. Mężowi wystarczą dresy, czy rashguardy, ja muszę niestety bardziej kombinować. Jestem teraz w 7 miesiącu więc też unikam za bardzo forsowania się. Ale trening od czasu do czasu mam nadzieję, że nie zaszkodzi..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KOKOSHKA.PL , Blogger